loukoumaki

by a.gouroksipnimeni

Wednesday, July 19, 2006

Moonlighting

Some walk by night
Some fly by day
Nothing could change you
Set and sure of the way

There is the sun and moon
Facing their old, sweet tune
Watch them when dawn is due
Sharing one space

Some walk by night,
Some fly by day
Something is sweeter
When you meet 'long the way

So come walk the night
Come fly by day
Something is sweeter
'Cause we met 'long the way

We'll walk by night
We'll fly by day
Moonlighting strangers
Who just met on the way

Οι υπέροχες καλοκαιρινές νύχτες της προηγούμενης εβδομάδας με βρήκαν να βλέπω moonlighting (τον τρίτο κύκλο-υπέροχο δωράκι), έχω λοιπόν να δηλώσω τα παρακάτω:

  • Ο Bruce συνεχίζει να μου φαίνεται ο πιο ωραίος άντρας στον κόσμο ΑΧ
  • Η Cybill μου μοιάζει ξαφνικά πολύ μεγαλύτερη του και ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ κακοντυμένη!
  • Ως ζευγάρι τους βρίσκω εξαιρετικά αταίριαστους πράγμα που αποδεικνύει ότι με τα χρόνια ο κυνισμός μου επικράτησε του ρομαντισμού μου
  • Συνεχίζω να πιστεύω ότι «βγάζουν» χημεία! Πράγμα που αποδεικνύει την θεωρία που λέει ότι όσο πιο διαφορετικοί είναι δύο άνθρωποι τόσο καλύτερο είναι το sex !!
  • Το αμάξι (BMW 635Csi) είναι λατρεμένο still
  • Το χιούμορ τους ακόμα με κάνει να γελάω αν και για άλλους λόγους πλέον
  • Κάποια επεισόδια είναι μοναδικά (αυτό που προλογίζει ο Orson Welles, το Atomic Shakespeare κ.α.)
  • Η δεκαετία του 80 είχε χρώμα!!
  • Ο τέταρτος και πέμπτος κύκλος δεν έπρεπε να υπάρχουν
  • Μεγάλωσα...

και μυαλό δεν έβαλα ….

Με καλοκαιρινή διάθεση
Ά.σπρη

14 Comments:

  • At 19:16, Blogger snikolas said…

    Λύσσαξε παιδιά με τον Bruce από ‘χθές στο “Στοίχημα του Σλέβιν”. Αμάν βρε παιδί μου… :)

     
  • At 09:35, Blogger Neura said…

    Ο Bruce είναι κούκλος, και μάλιστα όσο μεγαλώνει γίνεται και καλύτερος, ιδίως με το ξυρισμένο κεφάλι. Καλά στο 12 monkeys ήταν θεός.

     
  • At 11:38, Blogger Jimbo said…

    Χμμμ... για τον bruce δεν μπορώ να πω τίποτα, η σειρά όμως ήταν από τις αγαπημένες μου!

     
  • At 14:06, Blogger elenitsa! said…

    super to profil su ,exo pathi plaka, akoma gelao me ola ta AAAAAAaaaaa pu eisai!!!!

    eisai A-pekti!!!

     
  • At 00:29, Blogger Ναταλία said…

    Αχ..αχ..τι μας θύμισες πάλι!!!!!

     
  • At 10:57, Blogger NetKerveros said…

    Ωχ, τι μου θύμισες. Γεράσαμε!

     
  • At 11:27, Blogger Кроткая said…

    Πού το θυμήθηκες καλέ; Μετά τι έχει σειρά; 21 Jump street? Beverly Hills? (Προτιμώ τον Johnny Depp από τον Bruce, συγγνώμη!)

     
  • At 22:16, Blogger tassoula said…

    BRUCE-BRUCE-BRUCE
    ΑΧ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕς........

     
  • At 12:57, Blogger islazy said…

    χαχα... άκου Α.σπρη...
    Καλά μπάνια ;)

     
  • At 01:34, Anonymous Anonymous said…

    HI THERE.

    THIS IS BRUCE WILLIS. I WOULD LIKE TO SAY "THANKS" FOR BEING SO KIND WITH ME. I THINK TOO "MOONLIGHTING" WAS A GREAT SERIES AND WE ALL HAD LOTS OF FUN, BACK IN THE 80's.

    I WOULD LIKE TO CALL YOU SOMETIME AND ASK YOU OUT, IF YOU DON'T MIND.
    I 'M STILL SINGLE AFTER MY WIFE LEFT ME FOR THAT KID(!) AND I HAVEN'T MET ANYONE AS SPECIAL AS YOU SINCE.

    PLEASE, GIVE ME A CALL. IT MAY SOUND STRANGE(AND IT IS STRANGE), FOR A A GUY LIKE ME, WITH ALL THIS FUSS AROUND MY NAME, TO COME UP TO YOU AND SAY OPENELY HOW HE FEELS, I CAN UNDERSTAND THAT. BUT, HEY, DON'T BE AFRAID. I PROMISE TO TREAT YOU RIGHT, SCOUT'S HONOUR!

    MY NUMBER IS - WELL, INSTEAD OF CALLING ME, MAY BE YOU SHOULD VISIT ME, AT MY OWN BLOGSPOT, EH?

    OK, THE BLOG'S NAME IS...
    IS...
    S...
    ...

    "I STRAVOS INE O GIALOS, I STRAV'ARMENIZOUME"


    LOTS OF LOVE,

    YOUR BRUCE


    P.S.:HURRY SOON!

     
  • At 23:19, Blogger loukoumaki said…

    @ nikola, χεχε λύσσαξα το παραδέχομαι!

    @spanish dvd, σωστή! Συμφωνώ και επαυξάνω!

    @Dimitris, :)

    @elenitsa, ευχαριστώ!!!

    @Natalia, tassoula και Kerveros, ο στόχος ήταν να σας θυμίσω όμορφα πράγματα και εποχές άλλες :)

    @Krot μου, ένα είναι σίγουρο δεν θα μαλώσουμε ποτέ για άντρα… άκου προτιμάς τον Johnny Depp τστστς

    @hammett79, ευχαριστώ!! όπως είδες και σε live έπαψα να είμαι άσπρη!!!

    @Τασσο, έλιωσα στα γέλια πολύ καλό! Welcome back

    @Menw ektos, καλά λες αφού αυτός είναι ακόμα νέος είμαστε και εμείς! Όσο για το άσπρη το πάλεψα και είμαι πλέον σχεδόν μαύρη!!

     
  • At 02:34, Blogger Ektwras said…

    loukoumaki isoun limno ?

     
  • At 23:05, Blogger loukoumaki said…

    Έκτορα μου δεν ήμουν στην Λήμνο, δυστυχώς..

    Βρε Τασσούλι αφού έχασες τους κωδικούς σου! Περιμένω το καινούργιο σου blog και θα το βάλω ξανά :)

     
  • At 11:51, Anonymous Anonymous said…

    Hello! Ψάχνω τη σειρά απεγνωσμένα! Είναι από τις αγαπημένες μου. Πού μπορώ να την βρω;;;;;;;;;;;;;;;; (με ελληνικούς υπότιτλους) αν γίνεται. Ζητάω πολλά;;;;;
    D.S

     

Post a Comment

<< Home