loukoumaki

by a.gouroksipnimeni

Monday, March 06, 2006

Sleep disorders

Και ύστερα λένε πως φταίει ο φονιάς!
Είπα και εγώ να σας πω τον πόνο μου και το blog μου «χάλασε-δεν παίζει!»
Post δεν μπορώ να κάνω, τα comment μου τα πολλαπλασιάζει! Μάλλον με εκδικείται που το παραμελώ!

Anyway, εγώ θα τα γράψω και αν καταφέρω να τα μοιραστώ και μαζί σας έχει καλώς

Ώρα 4:55
Και ΠΑΛΙ δεν μπορώ να κοιμηθώ!
Είναι μήνες τώρα που ξεκίνησε αυτή η ιστορία, γυρνάω σαν την σβούρα κάθε βράδυ στο κρεβάτι μου ΑΝΙΚΑΝΗ να κοιμηθώ και με το που ξημερώνει, 6:01 πέφτω σε λήθαργο! Και άντε καλά τα σαββατοκύριακα απλά τσατίζομαι που χάνω τη μισή (τουλάχιστόν) μέρα, τις καθημερινές όμως ζω ένα δράμα! Ξυπνάω στις 8 και σέρνομαι όλη μέρα… είμαι σαν zombie, μου μιλάν και τους ακούω με delay, διαβάζω κάτι 3 φορές για να το καταλάβω, άλλο να σας περιγράφω και άλλο να με βλέπετε!

Έχω προσπαθήσει τα πάντα δεν γίνεται τίποτα (που έλεγε και μια παλιά διαφήμιση)

Σήμερα π.χ.
Έφτιαξα τσάι (τίλιο) μπας και χαλαρώσω
Διάβασα λίγο από το βιβλίο μου (χάπι Λου)
Στριφογύρισα στο κρεβάτι μου
Τζίφος

σηκώθηκα
Έφτιαξα πατατοσαλάτα για αύριο
Έβαλα πλυντήριο
Επέστρεψα και ξαναστριφογύρισα στο κρεβάτι μου
Τζίφος ξανά

Άνοιξα τον υπολογιστή μου και την τηλεόραση
5:02
πρέπει να το πάρω απόφαση μάλλον…

και να πω ότι με βασάνιζαν τύψεις να το καταλάβω αλλά έχω συνείδηση αστραφτερά καθαρή!!

Τι να κάνω?

15 Comments:

  • At 20:26, Blogger NetKerveros said…

    Δύσκολα τα πράγματα ... αν δεν βοήθησε και το τίλιο ...

     
  • At 20:48, Blogger Marina said…

    Να κάνεις παρέα με τον Darthiir the Abban που κι αυτός έχει αϋπνίες.

     
  • At 09:40, Blogger jojo said…

    αν και γω ανήκω στη μερίδα εκείνη που έχει τον ύπνο στο τσεπάκι του και μάλιστα το εκμεταλευεται όσο γίνεται περισσότερο,
    έχω να σου προτείνω 2 πράγματα:

    1. άκουσα για ένα βότανο(νομίζω), που είναι χαλαρωτικό και λέγεται βαλεριάνα. δεν ξέρω αν είναι κατάλληλο για την περίπτωσή σου, ή αφορά μόνο περιπτώσεις νευρικής φύσεως, αν θέλεις ρώτα κανέναν που ασχολείται με αυτά, να σου πει σχετικά.

    2. πρόσφατα μου είπανε οτι τα παλιά τα χρόνια ξεραίνανε παπαρούνες και τις κάναν σκόνη, οπου τη ρίχνανε στο γάλα των μωρών για να κοιμούνται ήσυχα.
    δεν ξέρω πάλι, κατα πόσο αυτό είναι ακίνδυνο και νόμιμο ίσως, γιατί η παπαρούνα ανήκει στα οπιούχα φυτά, αλλά πάλι μια ιδέα είπα, εσύ κρίνεις τι είναι καλό και τι όχι.

     
  • At 22:17, Blogger snikolas said…

    Να πίνεις. Να πίνεις τόσο που να γίνεσαι λιώμα!!! Δεν θα σε ξυπνάμε μετά! :)

     
  • At 02:04, Blogger Stavros Amanatidis said…

    na kaneis perisotero sex eidika to vrady, kai 8a koimasai san poulaki meta..
    panw se ena kladi :)

     
  • At 09:31, Anonymous Anonymous said…

    pano sto kladi na kanei to sex, h pano sto kladi 8a koimatai?

    X.azi

     
  • At 14:30, Anonymous Anonymous said…

    Θα συμφωνήσω ότι μια υπερβολική δόση σεξ θα σε ρίξει σχεδόν λιπόθυμη για ύπνο.
    Αν δε παίζει αυτό προτείνω τηλεαστρολόγους τηλεμελλοντολόγους εκεί τις πρώτες πρωινές ώρες.
    Δε παίζει να μη κοιμηθείς.
    Αν και πάλι επιμένουν οι αϋπνίες, παραδίδω μαθήματα ύπνου αφιλοκερδώς.Σχεδόν αφιλοκερδώς...
    Εκει που θα'θελες είμαι.

     
  • At 15:32, Blogger loukoumaki said…

    @ all, Σας ευχαριστώ για την συμπαράσταση και τις συμβουλές!
    Τελικά κατάφερα και κοιμήθηκα,
    την τρίτη το βράδυ συγκεκριμένα...από τότε φυσικά το χάος! Και για να μην παρεξηγηθούμε δεν κοιμάμαι βράδυ, την μέρα ρίχνω τρελούς ύπνους! Χαλασμένους –απορυθμισμένους βιορυθμούς έχω... ίσως και να μεταλλάσσομαι σε vampir τι να πω!

    @jojo, ευχαριστω! χάρη στη βαλεριάνα κοιμήθηκα! αν και ψιλοβρωμάει ποδαρίλα και έχει μια ελαφριά γεύση κατρουλίλας κάνει δουλεία!! Σε χαλαρώνει σε τρομερό βαθμό, την συνιστώ ανεπιφύλακτα!
    Την παπαρούνα δεν την δοκίμασα γιατί δεν βρήκα, αλλά τώρα που θα έρθει η άνοιξη θα βγω στους αγρούς και θα μαζέψω, θα την ξεράνω, θα την πιω και θα σας πω εντυπώσεις!
    @nikola, το προσπάθησα το αλκοόλ αλλά μετά είδα εκείνη την διαφήμιση για τους ανώνυμους αλκοολικούς και αγχώθηκα άσε που την άλλη μέρα εκτός από βαρύ κεφάλι είχα και σκατά στομάχι..
    @Stauro, Spanish dvd και koukouloforo, η δική σας συμβουλή νομίζω ότι θα είναι η πιο αποτελεσματική απλά ψάχνω για το κατάλληλο θύμα:)
    ά.γρυπνη

     
  • At 17:52, Blogger vasvoe said…

    για πες μας κι άλλα για την βαλεριάνα.

    ενδιαφέρομαι για βοτάνια κτλ.

    (μέχρι τώρα ήξερα τη βαλεριανή -φαντάζομαι είναι το ίδιο- ως καρδιοτονωτικό)

     
  • At 16:13, Blogger guitarlikas said…

    Α.γαπητή Α.ναρχική..Ένας μάλλον αποτελεσματικός τρόπος για να επανέλθεις στο φυσιολογικό σου ωράριο είναι να μείνεις για τουλάχιστον 1 ή 2 μέρες ξύπνια..Ε, μετά λογικά όταν θα κλείσεις τα μάτια σου στις 23.00 θα ξεραθείς στον ύπνο..Μετά από τόσες ώρες χωρίς ύπνο..Τι στο διάολο? Και μετά κανονικά ξανά..Αλλιώς, πάρτο απόφαση ότι θα τρέφεσαι με αίμα for the rest of your life.. :P

     
  • At 19:39, Anonymous Anonymous said…

    Xmmm....
    Re mpas kai eisai paidi tis nuxta? Kati san na leme "vampir" ? :-)

     
  • At 18:46, Blogger loukoumaki said…

    vasvoe, η βαλεριάνα μοιάζει με μικρά κλαράκια και όπως είπα βρωμάει πριν την βράσεις (λιαχ) αλλά σαν γεύση δεν είναι κακή. Αυτό που κάνει δεν είναι να σε κοιμίζει αλλά να σε χαλαρώσει πάρα-πάρα πολύ, θα την συνιστούσα σε αϋπνίες που προέρχονται από άγχος και ειδικά για εκείνες τις καταστάσεις που νιώθεις μια αναίτια ανησυχία και ένα σφίξιμο στο στομάχι (δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά όσοι το έχετε νιώσει ξέρεται για τι μιλάω) σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν είναι πραγματικά θαυματουργή! Επίσης από ότι μου είπε ο κυριούλης που μου την πούλησε ενδείκνυται για τη νευρική υπέρταση.

    Αγαπητέ rock star guitarlikas ευχαριστώ για την συμβουλή, αλλά νομίζω ότι έτσι άρχισαν οι αϋπνίες μου, κοιμήθηκα μετά από τρελά ξενύχτια για ένα 20ώρο και ξύπνησα βράδυ και από τότε έκανα την νύχτα μέρα, τρέφομαι με αίμα και ψάχνω πύργο να νοικιάσω... α, ακούω και rock μουσική!!! :)

    Φοβερέ, έχεις δίκαιο! Είμαι παιδί της νύχτας, αλλά προσπαθώ να έρθω στον ίσιο δρόμο με βοτάνια και σκόρδα! και μπορώ να πω πως τα καταφέρνω καλούτσικά! :)

     
  • At 20:28, Blogger YO!Reeka's said…

    Η λύση είναι μια: κόψε τους καφέδες μετά το μεσημέρι. Και να βάζεις συχνά πλυντήριο, αν σε χαλαρώνει όπως εμένα. Και να κουράζεσαι, αλλά όχι με το ζόρι :)

     
  • At 22:25, Anonymous Anonymous said…

    παιδια κι εγω μια απ τα ιδια, κι ας ειχα τον υπνο στο τσεπακι μου παλιοτερα. λοιπον, περα απο τη βαλεριανα που οντως κανει θαυματα, δοκιμασε να βρασεις χαμομηλι και να το πιεις γρηγορα-γρηγορα!εμενα σε 20 λεπτα με εχει κανει αλοιφη!(χαλαρη εννοω)κουραγια! ειμαστε πολλα βαμπιρ σε αυτη την πολη.. :)

     
  • At 23:17, Anonymous Anonymous said…

    Κ εγώ παθαίνω το ίδιο κάθε μέρα, βασικά δεν με πειράζει απλά καταλαβαίνω πως όλος ο κόσμος ξυπνάει και μπαίνει σε λειτουργία όταν εγώ ακουμπώ το κεφάλι στο μαξιλάρι, ας γίνομε φίλοι να περάσουν οι ώρες παρέα λολ

     

Post a Comment

<< Home