loukoumaki

by a.gouroksipnimeni

Wednesday, April 12, 2006

Λάλησα!





Δουλεύω.. τις τελευταίες μέρες δουλεύω ασταμάτητα, από την ώρα που θα ξυπνήσω στρώνω τον τροφαντό μου πισινό στο γραφείο μέχρι την ώρα που θα νιώσω τα ματάκια μου να κλείνουν.
Όχι δεν είμαι κανένα μεγαλο-στέλεχος, απλά είμαι ο άνθρωπος της τελευταίας στιγμής.. μην πω του τελευταίου δευτερολέπτου.. αν δεν νιώσω την ανάσα του χάρου στο λαιμό μου δεν στρώνομαι ..και τώρα που την νιώθω χάνω χρόνο γράφοντας μπούρδες.. τελικά οι άνθρωποι δεν αλλάζουν..
Στο πανεπιστήμιο θυμάμαι που είχαμε dead line στις 16:00 και εγώ άρχιζα να γράφω κατά τις 5 το προηγούμενο απόγευμα! εμφανιζόμουν ξενυχτισμένη στις 16:05 και παρακαλούσα την κυριούλα να δεχτεί την εργασία μου που πέρα από εκπρόθεσμη ήταν ακόμα ζεστή από τον εκτυπωτή! Τι εποχές Θεέ μου.
Όχι ότι και τώρα πάω πίσω.. πρόγραμμα γράφω? το τελευταίο λεπτό θα το καταθέσω, σε έκθεση παίρνουμε μέρος? το τελευταίο περίπτερο που θα στηθεί το δικό μας θα είναι!!! Μην πω για τις περιπτώσεις που έχω audit, αν δεν έχουμε ξεμπερδέψει μέχρι τις 5 εγώ αρχίζω και χασμουριέμαι!!
Αλλά γιατί ξεκίνησα να τα λέω όλα αυτά??
Α ναι, διότι όσο δουλεύω τόσο τρώω! Και καθότι μικροκαμωμένος άνθρωπος.. οκ κοντή, μπορούμε να το θέσουμε και έτσι, όταν τρώω σαν το γουρούνι (όπως τώρα καλή ώρα), παχαίνω (λιγουλάκι!) και μου φαίνεται...σνιφ
Ο σκοπός αυτού του παραληρήματος λοιπόν είναι να δεσμευτώ για 2 πράγματα, α) μόλις τελειώσει το τρέξιμο θα πάω γυμναστήριο και β) θα κάνω δίαιτα!!!
Θεέ μου, πως τα λέω τέτοια ψέματα και δεν ντρέπομαι!!!
Τελικά ένας έρωτας θα με σώσει, και όσο πιο προβληματικός τόσο πιο καλά.. που είναι όμως??? ΟΕΟ!
Α.νισόρροπη

21 Comments:

  • At 09:13, Blogger Λαμπρούκος said…

    Στην κατάσταση σου, θες 2 έρωτες για να σε σώσουν :)

     
  • At 09:38, Anonymous Anonymous said…

    Λ.ουκουμακι, οπως καλά ξέρουμε και οι δυο ναι μεν οι προβληματικοι ερωτες μας αδυνατιζουν μέρα με τη μέρα, αλλά μας ωθούν και προς το ψυχιατρείο μέρα με τη μέρα, όπου αν καταλήξεις στο ψυχιατρείο, πάλι θα κάθεσαι όλη μέρα και θα τρως τζαμπα φαι, αρα ο σκοπος για τον οποιο ήθελες τον προβληματικο έρωτα (αδυνατισμα) δε θα έχει επιτευχθεί. :-)

     
  • At 10:31, Blogger Кроткая said…

    σωστό το dvd!
    όσο για το Α.νισσόροπη! Καθόλου... απλώς έχεις θέσει "περίεργους" στόχους! Μην ανησυχείς, όμως, δεν είσαι η μόνη! είμαστε ΠΟΛΛΟΙ!!
    Καλό Πάσχα!
    Φεύγω εντός ολίγων ωρών, έρχομαι στην πατρίδα! τραλαλα!

     
  • At 10:50, Blogger γιώργος said…

    καλημέρα.
    προτιμάς δηλαδή να χάσεις τα μυαλά σου από το να χάσεις τα κιλά σου;;;
    δεν βρίσκεις κανένα φίλο να πηγαίνεται μαζί γυμναστήριο;;;
    ή καλύτερα, δεν ξεκινάς το γυμναστήριο μόνη μήπως κάτσει και τίποτε παράπλευρο;;;

     
  • At 11:00, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    λουκουμιους γαιους...
    εγω θα σε σωσω....
    κοιτα να δεις τι θα κανεις...
    κοιτας? ωραια!
    το πρωι(λεμε τωρα...) θα κοιτας τον εαυτο σου στον καθρεπτη...
    θα τον κοιτας καλα καλα...
    κοιτας? ωραια!
    εκει λοιπον που δεν θα σε περιμενει να κανεις κατι κουφο...
    θα του πετας ενα
    "πως εισαι ετσι...μπλιαχ..."
    και θα φευγειςςςς....
    δεν θα κατσεις να ανοιξεις συζητηση...
    χτυπας και φευγεις....
    καλα??????
    αυτο θα το κανεις για μια βδομαδα, τρεις φορες την ημερα...
    μετα την βδομαδα δεν θα εχει αλλαξει τιποτα...
    αλλα τουλαχιστον θα το καλαμπουριζεις ρε παιδι....
    (ρε μπαςςς και λλλλαλησα και εγω????)
    ;p

     
  • At 14:01, Blogger snikolas said…

    Εσύ της τελευταίας στιγμής; Όχι… γιατί το λες αυτό κοπέλα μου; Εσύ; Όχι… όχι…

     
  • At 01:23, Blogger Stavros Amanatidis said…

    Vasika twra pou to skeftomai, kalutera pou eisai ths teleutaias stigmhs..

    skepsou na hsoun atomo me programma kai organwsh kai stis e3etastikes px na diavazes gia 5 meres anti gia 2 pou diavazeis twra(tote).. mallon gia 5 meres 8a etrwges astamathta kai 8a hsoun ligo parapanw apo diplasia.. :(

    des to 8etika.. :)

     
  • At 07:50, Blogger Epicuros said…

    Της τελευταίας στιγμής; Και τι Ελληνίς θα ήσουν αν ξεκίναγες έγκαίρως; Δηλαδή θα ήθελες να ήσουν ξενέρωτη σαν Γερμανίς, Δανίς ή Σουηδίς (όχι, αυτό είναι "Σουηδή"). Και τα τροφαντά σου μέρη εμείς έτσι τα θέλουμε: Τροφαντά. Να πιάνουμε και κάτι μαλακό και όχι αρθρώσεις και μηριαία οστά! Στην Ελλάδα ζεις γλυκειά μου! Κι άσε τις δίαιτες που σπάνε νεύρα (ενίοτε και κόκκαλα). Φάγε το ψωμάκι σου, τις σαλτσούλες σου, τα ζυμαρικούλια σου τις πατατούλες σου, τα σοροπιαστά σου γλυκάκια, κι άσε τα λαϊκά περιοδικά να προτείνουν δίαιτες που καμία δεν κάνει πάνω από μιάμισυ ώρα!

     
  • At 14:38, Blogger oTheos said…

    Kikirikouuuuuuuuuu
    2 laloun ( ego kai esi)
    Mas leipei enas pou lalei kai treis pou na xoreuoun kai tote tha elega 3 laloun kai 2 xoreuoun!!!
    Mallon den eimai oute kai ego poli kala...

     
  • At 17:11, Blogger loukoumaki said…

    Νομαρχούκο μου πρωτίστως να ευχαριστήσω για την επίσκεψη, όσο για τους δύο έρωτες..μμ ας έρθουν, όχι δεν θα πω!!!!

    Dvd μου, ξέρεις πολύ καλά ότι ακόμα και αν καταλήξω στο ψυχιατρείο "κάτι" θα βρω να κάνω..αν είμαι και αδύνατη θα κλείσω σπίτια :)

    Krotkaya, :), καλό ταξίδι δεν λέω γιατί μάλλον είσαι εδώ, θα πω όμως ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!

    @yiorgos, τα μυαλά μου τα έχω χάσει (αν τα είχα ποτέ..) τα κιλά μου πάλι δεν με εγκαταλείπουν ποτέ!!! Θα ακολουθήσω την συμβουλή σου για την παρέα αλλά σε mix γυμναστήριο δεν τολμάω να πάω... θα γελάνε όλοι μαζί μου...

    Βασιλικούλα μου και τώρα το καλαμπουρίζω μη νομίζεις, στα xx μου χρόνια δεν έχω κάνει ούτε μία μέρα δίαιτα είμαι ανίκανη να συγκρατηθώ.. και όχι μόνο στο φαγητό.. όσο για το κόλπο του καθρέπτη δεν πιάνει... είμαι τέτοιο ψώνιο που τις περισσότερες φορές με βλέπω θεά τουλάχιστον!!!

    Νικολίνο κορόιδευε, όταν σε βάλω να βοηθήσεις το ΣΚ θα σε δω πως θα γελάς..

    Σταυρούκο μου δεν είσαι εδώ να μου ανεβάζεις το ηθικό με τις θεωρίες σου!!! Αλλά έστω και από μακριά με έπεισες και θα το δω θετικά!! φιλάκι:)

    Επίκουρε Απλά με σκλάβωσες!!! Τέτοια να ακούω να χαίρομαι!!!thanks (αχ)

    Αλεξούκο μου έλα να κάνουμε παρέα!! Θα φτιάξω και το γλυκό σοκολάτα που τόσο σου αρέσει!!! Η σοκολάτα ανεβάζει την διάθεση!

     
  • At 19:34, Blogger Butterfly said…

    Λοιπόν: 1ον)Ξέχνα το γυμναστήριο, όσες φορές και να προσπάθησα, τζάμπα το πλήρωσα. Βρες ένα σπορ. Είναι ότι καλύτερο.(Τώρα ποιός μιλάει, που έχω 3 χρόνια που τα παράτησα!!!)
    2ον) Οι έρωτες δεν βοηθούν στην δίαιτα!!!! Είτε είναι προβληματικοί, είτε όχι στο ψυγείο καταλήγουν πάντα (ειδικά όταν συνδυάζουν καλή γυμναστική, χεχεχε)

     
  • At 23:46, Blogger NetKerveros said…

    Μπράβο το κορίτσι. Δουλευταρού! Προκομμένη! Όσο για το άλλο ... που τρέχεις τελευταία στιγμή ... είναι μέσα στο DNA των ελλήνων. Προσλαμβάνεσαι!

     
  • At 03:10, Blogger loukoumaki said…

    @batterfly, έχεις απόλυτο δίκαιο για το γυμναστήριο, και εγώ πάντα το παρατάω αφού πρώτα πάω μερικές φορές με το ζόρι και προσποιηθώ πως γυμνάζομαι!
    Όσο για το σπόρ λέω να μάθω πατίνια, αλλά δεν ξέρω αν μετράνε για σπόρ!!
    Οι ερωτες γενικά δεν ξέρω σε τι βοηθούν.. δεν ήταν ποτέ το δυνατό μου σημείο... όταν ήμουν μικρή κατάπια ένα μεγάλο μαλακομαγνήτη και από τότε βασανίζομαι..:)

    Αχ καλε κόσμεεεε βρήκα δουλειά!!! Και με θέλουν και όπως είμαι!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Έτσι μου έρχεται να το εκτυπώσω και να το δώσω στο αφεντικό μου!!!
    Αντρέα μου σε ευχαριστώ! και για να δεις τι ειλικρινέις είμαι σε ενημερώνω πως όταν δουλέυω μαζουλάω διάφορα τσικι-τσικι, που μερικές φορές αφήνουν ψιχουλάκια... πειράζει??? δεν πειράζει..:) τα μαζέυω μετα.. από κανένα μήνα... να φάνε και τα μυρμηγκάκια κάτι :)

     
  • At 11:23, Blogger NetKerveros said…

    Συγχαρητήρια. Και σε θέλουν και όπως είσαι! Σκέφτεσαι σοβαρά να αλλάξεις; Κάτι τέτοια μου λένε οι δικοί μου και μετά μου ζητάνε αύξηση.

     
  • At 15:11, Blogger loukoumaki said…

    @kerveros, xmmm mallon den to ethesa sosta... ESU me proselabes :) kai malista
    gnorizotas oti eimai kai tis teleutaias stigmis! pantos pragmatika
    etsi opos perigrafeis tin zoi sto grafeio kai tous ypalilous sou tha
    erxomoun trexontas! :)
    alla eiste makria more kai etsi meno stin doulitsa mou...:(
    a, kai kati akoma.... to telos tis ebdomadas irthe perimenoume ta nea sou!!!!
    kalo WKD ego sunexizo na douleuo!

     
  • At 10:10, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    πατινια...ο μον σερι...ειδικοτης μου... ελα παμε να σε μαθω εγω...
    κοψε σκηνικο...
    θα παρουμε τα πατινακια μας στα χερια (αυτο θα μας δωκει εναν αθλητικο αερα...!!!) θα φορεσουμε τα αθλητικουλια μας (αυτο θα ειναι ασχολιαστο, παρακαλω..) και θα παμε παραλια...γυαλακι...
    φραπεδια...και θα το συζητησουμε!
    ειμαι και η πρωτη δασκαλα ή οχι?...
    πες οχι πες?...
    ;)

     
  • At 15:17, Blogger loukoumaki said…

    βασιλική, είσαι η ΤΕΛΕΙΑ δασκαλα για μενα!:)απλά Τέλεια!

     
  • At 16:19, Blogger Χαρτοπόντικας said…

    Ρε Λουκουμάκι,

    Κάθε φορά που βλέπω το blog σου με πιάνει μια γαστριμαργική διάθεση ανάμικτη με μητρικό φίλτρο! Μου 'ρχεται να σου φυσήξω την άχνη και να σου ρίξω μια μικρή γλυκειά δαγκωνιά στο μάγουλο. Σίρουρα είσαι 32 κι όχι 2?

     
  • At 12:12, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    λουκουμακι???.....
    πηρα χαρτια μιλιμετρε....
    πηρα κανονακια...
    πηρα στρατιωτακια...
    εκανα μακετα πως θα χτυπησουμε!!!!
    εχω σχεδιο....
    παμε να εξοντωσουμε τον....
    ξερεις ποιον.......
    xoxooxooxxo
    ;pppp

     
  • At 13:18, Anonymous Anonymous said…

    Entelos asxeto me otidhpote, oute me xereis... apla na sou pw oti eisai kouklara :P

     
  • At 13:24, Blogger loukoumaki said…

    Χαρτοπόντικα μου δυστυχώς 32 και όχι 2!!! και καθόλου δεν μου αρέσει :(
    ασε που αυτός ο κυριούλης με τα κόκκινα δεν έρχεται να εξαγοράσει την ψυχή μου, μερικά πράγματα τελικά μόνο στα βιβλία και στις ταινίες γίνονται!!!

    Βασιλικούλα μου είμαι στις διαταγές σου! Χιχι

    Ανώνυμε... Σε ευχαριστώ!!! :)

     

Post a Comment

<< Home