loukoumaki

by a.gouroksipnimeni

Monday, March 27, 2006

Ανοιξιάτικη κοπάνα!



Μπορεί η άνοιξη να άρχισε επίσημα στις 21 αλλά για μένα ξεκίνησε σήμερα!
Ξύπνησα κατά τις 10 (προμελετημένο το έγκλημα, από χτες το είχα σχεδιάσει και το ξυπνητήρι προσαρμόστηκε ανάλογα!),
έπιασα σε κοτσιδάκια τα μαλλιά μου (σε 4 γιατί είναι κοντά ακόμα για να πιαστούν σε ένα)
φόρεσα το τζηνάκι μου και τιραντάκι (!),
έφτιαξα φραπεδούμπα,
φόρεσα τρελό γυαλί ηλίου,
πήρα το laptop μου και βγήκα.. στο μπαλκόνι.. για να δουλέψω, κοπάνα είπαμε ότι έκανα όχι επανάσταση!
Και έχω να δηλώσω πως η σημερινή μέρα ήταν από τις πιο παραγωγικές μέρες του χρόνου!!
Μήπως φταίει ότι το καλώδιο του τηλεφώνου-internet δεν έφτανε μέχρι το μπαλκόνι και δεν ήμουν on-line?? Μπααααα πιο πιθανό θεωρώ το ότι δεν είχα αφεντικούλια πάνω από το κεφάλι μου να μου ζαλίζουν τα μυαλα!
Πάντως ήταν πολύ καλά, τελικά δεν θέλει πολύ ο άνθρωπος (για μένα λέω) για να είναι ευτυχισμένος!
Α, έφαγα ΚΑΙ παγωτό! Μιλάμε για τρελά γλέντια!

31 Comments:

  • At 21:35, Blogger snikolas said…

    Μην ακούσω άλλη φορά να λες σκοτώνομαι στην δουλειά θα πάρω τηλ. στην δουλειά σου και θα τους τα πω ΟΛΑ! Και δεν είπες να περάσω για καφεδάκι ε; καλά… θα το θυμάμαι αυτό…

     
  • At 22:01, Blogger islazy said…

    Καλά τα λέει η Α. Το μόνο που χρειάζεται για να σκοτώνεσαι στη δουλειά είναι απλά να πηγαίνεις! Για να μην πω απλά το να σκέφτεσαι πως πρέπει να πας. Ζήτω οι κοπάνες!

     
  • At 09:35, Anonymous Anonymous said…

    Α και γω θέλω κοπάνα, θέλω και καφέ στο μπαλκόνι μου με θέα τη θάλασσα, θέλω και φραπεδούμπα και να φτιάξω τα λουλουδάκια μου και .... και .... και ....
    ειμαι αχάριστη?

     
  • At 12:41, Blogger Кроткая said…

    ki egw ki egw thelw.... tha tin kanw omw smia apo aftes tis meres!

     
  • At 14:17, Blogger isos said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 14:18, Blogger isos said…

    Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ …..

    Νέα παιδιά και να κάνετε τέτοια πράγματα… :P





    Παραδίδω δωρεάν μαθήματα επιστημονικής κοπάνας και με τις ευλογιές του αφεντικού..

     
  • At 15:42, Blogger NetKerveros said…

    Ώστε έχει καλό καιρό και στη Βραζιλία που την κοπάνησες; Και εδώ μι άχαρα καλοκαιράκι έχουμε από σήμερα. Φιλιά πολλά.

     
  • At 10:14, Blogger jojo said…

    αχ τι ωραία!
    θέλω και γω!

    αυτά τα δωρεάν μαθήματα πότε ξεκινάνε?
    που να γραφτώ?
    θα έχει θέσεις κενές?
    πρέπει να κάνω και κοτσιδάκια ή μπορώ να συμμετέχω και με άλλο χτένισμα πχ.πλεξουδάκια?

    πάντα ήθελα να εξειδικευτώ σε κάτι....

     
  • At 14:05, Blogger Anna said…

    Μμμμ!! Ακουγεται πολυ καλο! Εγω ψηφιζω πως επηρεασε το οτι δεν ησουν online.... ξερεις ποσες ωρες δουλειας καταναλωνω καθημερινα σε blogs και chat;; Ααααργγκκ!!

    (να χα μια φραπεδουμπα.....)

     
  • At 11:57, Blogger Кроткая said…

    παρομοίως... κι εγώ απειρες ωρες καταναλώνω!

    δηλώνω κι εγω συμμετοχή στα μαθήματα και θα είμαι το πιο φυτό!

     
  • At 01:48, Anonymous Anonymous said…

    ελα πες τιποτα τωρα και συ ..οι πιο πανω νιωθουν λιγο ηλιθιοι, και δεν θελουμε κατι τετοιο, no?

     
  • At 04:17, Blogger loukoumaki said…

    Βρε Νικόλα για το καλό σου δεν σου είπα να έρθεις για καφεδάκι, να μην προσβάλω την αισθητική σου βρε! με φαντάζεσαι με 4 κοτσιδάκια και φραπεδιά? Μην πω για το τιραντάκι δηλαδή..

    @hammett79, καλώς το κορίτσι!! καλά τα λες, στο πνεύμα μου είσαι! Α, και η νέα σου φωτογραφία είναι πολύ καλή :)

    @spanish dvd, την επόμενη κοπάνα θα την κάνουμε μαζί, όπως αυτές που κάναμε όταν ήμασταν στο σχολείο.. θυμάσαι??

    @ krotkaya, τελικά την έκανες την κοπάνα? Θέλουμε λεπτομέρειες!

    @ isos, επιστημονική κοπάνα?? Για λέγε για λέγε, ενδιαφέρων ακούγεται!

    @kervero, :)

    amelie, το παγωτό ήταν το καλύτερο από όλα! Και ήταν και κανονικό "καλοκαιρινό" παγωτό, ξυλάκι!! Όχι κυπελάκι που είναι χειμωνιάτικο και τρώγεται με κουταλάκι!

    jojo μου θα είμαστε οι καλύτερες μαθήτριες και η πιο καλοχτενισμένες!!

    Αννούλα, σίγουρα φταίει το οτι ήμουν on line, αυτή την εβδομάδα που είχα πολύ τρέξιμο το απέφυγα και ήμουν πολύ πιο αποδοτική! Αλλά σσσς μην το πείτε στο αφεντικό!

    ανώνυμε δεν θέλουμε κάτι τέτοιο, τσούκου! δίκαιο έχεις είμαι μια γουρούνα! Αλλά από εδώ και πέρα θα είμαι πιο συνεπής! :) thanks

     
  • At 14:15, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    λουκουμιους γαιους....
    υποκλινομαι!!!!
    απλα μια συσταση θα κανω για αγορα καρτας ασυρματου συνδεσεως ιντερνετακιου (για λοιπα επεξηγηματικα αποταθειται στον κυρ νικολαους...)
    και ετσι θα λυθει και τοιουτο το προβλημα!ουχι δια αλλη εργασια φυσικα παρα δια να μπλογκοσουλατσαρετε....σε καθε κοπανα!!!!!
    ;PPPP
    α! εγω σημερα εφαγα παγωτακι!!!

     
  • At 10:38, Blogger Xνούδι said…

    Συγνώμη, τι περισσότερο δλδ να θες από ήλιο, παγωτό (αχ αχ) δουλειά στο σπίτι και φραπέ για να είσαι ευτυχισμένος;;;;; TIΠΟΤΑ.

    (Παρεπιπτώντος εμένα τα κοτσιδάκια μου αρέσουν πολύ. Με πολλά κοκκαλάκια πολύχρωμα, σαν δεκαπεντάχρονο).

    :-))))))

     
  • At 15:38, Blogger Кроткая said…

    den tin ekana akoma tin kopana, kai mas kanei ki edw wraies meres, alla me kruo dustuxws... pou tirantaki! akoma kai mes sto spiti makrumaniko... ax! tha tin kanw omws in kopana, to maio pou tha exie pio polli zesti!
    kata ta alla ki egw trelainomai gia kotsidakia me poluxrwma kokkalakia! kai gia rige kaltsoules episis!thumaste tin pipi fakidomuti? afto, alla xwris fakides!

     
  • At 17:51, Blogger loukoumaki said…

    Βασιλικούλλλλα (με προφορά και έμφαση στο λλλ), στην επόμενη κοπάνα θα βγω να λιαστώ σε παραλιακό καφέ με το κύμα να σκάει στα πόδια μου!!! Πω-πω μόνο που το λέω κάτι παθαίνω! Θα έρθεις για παρέα???

    Χνουδάκι μου δεν θέλω τίποτα παραπάνω για να είμαι ευτυχισμένη!! Μμμ τώρα που το σκέφτομαι ίσως να θέλω κάτι λιγότερο, όπως λιγότερη δουλειά, λιγότερα κιλά, λιγότερα νεύρα.. Όσο για τα κοτσιδάκια μου είναι ακόμα μικρά και ατροφικά διότι πέρσι τέτοιο καιρό κουρεύτηκα κοντά-κοντά πιο κοντά δεν πάει..!

    Krotkaya σκατόκαιρος ακόμα ε??? τα πέρασα και εγώ όταν ήμουν στο UK με το που βλέπαμε ήλιο βγαίναμε σαν τα σαλιγκάρια έξω και κάναμε ηλιοθεραπεία!Ρε θηρίο που τη θυμήθηκες την Πίπι?? Τρομερή ήταν!! :) φακιδομούρα σαν εμένα!

     
  • At 19:31, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    σσσσσσσ.....
    μας ακουει οοοο......?
    ονοματα δεν λεμε....
    οχι?
    ωραια! κοιτα να δεις λουκουμιους γαιους, τωρα εγω ειμαι σε ενα διλημμα, οχι ποιον δρομο να διαλεξω, οχι!
    αλλα αν θα το αντεξω να φαω ξυλο ή οχι!
    γιατι αν βγουμε μαζι για καφε στο γνωστο στεκι "το χρυσο φτυαρι" το ξυλο απο τον κυριο δεν θα το γλυτωσω....
    εσυ σιγουρα γιατι εχεις κονε!....
    εγω ομως θα το φαω τουλουμι και ουχι τουλουμπα...
    γκε γκε?...
    αν υπαρξει προστασια????.....
    κανενα διμετρο κορμι?????
    πες μερα ωρα και τοποθεσια!!!!!
    μπουχαχαχαχα
    ;))

     
  • At 03:57, Blogger loukoumaki said…

    Βρε κουτό, ναι Βασιλικούδι εσένα λέω, θα δράσουμε υποχθόνια και με κάθε μυστικότητα! χαμπάρι δεν θα μας πάρει ο.. you-know-who! Όσο για το 2μετρο κορμί ... βασιλική μου σχώρα με αλλά αν υπάρξει 2μετρο κορμί δεν θα σε πάρω μαζί μου για καφέ!!!!:) Καταλαβαίνεις αδυναμίες είναι αυτές!:)

    On a second thought... Μα τι λέω?? Αφού εμένα δεν μου αρέσουν τα 2μετρα παλικάρια.. Οπότε ΤΙΠΟΤΑ δεν θα σταθεί εμπόδιο σε μια μεγάλη γνωριμία δυο μελλοντικών αφεντικών!

     
  • At 10:52, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    λουκουμιους γαιους...
    πολλες κρουασανοκαλημερεςςς!
    εγω αφεντικο δεν θα γινω ποτεςςςς!
    αρα ενα αφεντικο και μια υπαλληλος θα ειμαστε.....
    και αφου θα τηρηθει ακρα μυστικοτης...για πες...για πες...
    ποτε θα ειναι η επομενη κοπανααα????
    (για να γυαλισω και το φτυαρακι μου????...)
    ;PPPP

     
  • At 22:51, Blogger Χαρτοπόντικας said…

    la vie en ροζ!

     
  • At 10:03, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    συγνωμη εγω το φτυαρι ποσοοοο ακομη θα το γυαλιζωωω?????
    ;PPP

     
  • At 14:45, Blogger loukoumaki said…

    Τάσο πολύ χαίρομαι που επανήλθες φρόντισε αυτή την φορά να μείνεις :)

    Χαρτοπόντικα thanks for the visit! Εδώ μέσα όντος όλα είναι ρόζ, σαν εμένα!!

    Βασιλικούλα μου, σχώρα με που σε άφησα να γυαλίζεις φτυάρι τόσες μέρες αλλά πιστεύω ότι θα μας χρειαστεί καλογυαλισμένο!! Τα υπόλοιπα σε @mail σσσσσσσσσσσς χιχι

     
  • At 23:57, Blogger NetKerveros said…

    Φαντάζομαι το θάψιμο που τρωμε από σας τις δυο. Αν γυαλίσατε και φτυάρια ...

     
  • At 06:01, Blogger loukoumaki said…

    Κερβερακο μου για τέτοια κορίτσια μας έχεις??? τστστσ
    Με πληγώνεις!
    Αυτό το ΣΚ εγώ το καημένο θα δουλεύω :( οπότε η συνάντηση μετατοπίζεται για αργότερα, συνεπώς αν φταρνιστείς δεν θα είμαστε εμείς που σε κουτσομπολεύουμε.. άσε που και να θέλουμε δεν μπορούμε γιατί δεν μας έχεις δώσει αρκετό υλικό!!!:) καλο ΣΚ

     
  • At 10:27, Blogger NetKerveros said…

    Και εγώ δουλεύω :-(
    Όσο για υλικό, θα το έχεις σε post στο τέλος της επόμενης εβδομάδας :-)
    Καλό σου κου.

     
  • At 10:43, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    εεεεε, ψιτ?....
    εσεις τα δυο????
    τι λετε για μενα χωρις εμενα???....

    λουκουμακι...δουλευεις σου κου???
    αχ...πολυ στενοχωριεμαι!!!
    κουραγιο βρε ψυχη....

    αφεντικουλι και συ???
    αχ! τι καλα....το φχαριστιεμαι!!!!
    στα κατεργα....στα κατεργα....
    χιχιχιχιχιχιχι
    ;PPPP

     
  • At 11:38, Blogger alombar42 said…

    Ποστάκι το μαγαζί δεν έχει; Πολύ τεμπελιά έπεσε :)

     
  • At 15:38, Blogger loukoumaki said…

    Κύριε Αντρέα τι είδους υλικό θα έχουμε την επόμενη εβδομάδα??? Μήπως κάποιος μπήκε σε ζυγό μήνα!!!! Καλή δουλειά

    Βασιλικουλα thanks για το κουράγιο μου χρειάζεται, γράφω-γράφω και δεν τελειώνω ένα πράγμα!

    Alombar δεν τεμπελιάζω μωρέ μου.. δουλεύω το καημένο.. Και η ζωή μου έχει πέσει σε τέλμα.. τι να σας γράψω..σπίτι δουλειά φαγητό δουλειά.. Σε λίγο θα χρειαστώ συνδρομή σε κέντρο αδυνατίσματος! Μήπως να σας γράψω καμιά συνταγούλα από αυτά που φτιάχνω??ε? :)

     
  • At 16:13, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τσουπ....
    να 'μαι και 'γωωωωω....
    (ναι καλε και μας ελειψεςςςς...)
    (αυτο που ξεκιναω συζητηση με τον εαυτο μου πρεπει τελικα να το κοιταξωωω!)
    ακομη δουλεια καλη μ'?...
    δεν πιστευω να εισαι αφεντικο?...
    εεεε????

     
  • At 11:51, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερουδια καλη μου λουκουμιτσα....
    τι νεα????
    :)

     
  • At 00:42, Blogger NetKerveros said…

    Χα χα, χα. Αυτός ο ζυγός μήνα θα με ακολουθεί για πάντα. Κοίταξε να δεις. Δεν λέω ... προσφορά υπάρχει άφθονη και τα προξενιά δίνουν και παίρνουν. Μόνο που εγώ θέλω λίγο αέρα να αναπνεύσω πριν πέσω με τα μούτρα ξανά. Σου υπόσχομαι όμως πολλές λεπτομέρειες στο επόμενο post!

     

Post a Comment

<< Home