loukoumaki

by a.gouroksipnimeni

Tuesday, May 30, 2006

Girls just wanna have fun!!!!

Αυτό το WKD είχα σκοπό να κάνω τα παρακάτω:

1) Να κατεβάσω τα καλοκαιρινά και να μαζέψω τα χειμωνιάτικα διότι αν συνεχίσω να πηγαίνω στην δουλειά την μία μέρα με ζιβάγκο και την άλλη με μπλουζάκι του ύπνου θα πείσω και τους πλέον δύσπιστους ότι είμαι on drugs
2) να ποτίσω τα λουλούδια (να έχω δυόσμο για τα Mojito μου βρε!)
3) να βάλω πλυντήριο
4) να πάω στο ικέα να πάρω κουρτίνες, ένα χρόνο τώρα οι απέναντι βαρέθηκαν να με βλέπουν νισάφι!
5) να πάρω δώρο στην κουμπάρα μου
6) να πάω θάλασσα για ηλιοθεραπεία! (στο νερό θα μπούμε τον Ιούνιο)
7) να βγω να δω κανέναν άνθρωπο γιατί σε λίγο θα χαζέψω
8) να δω τους "ελεύθερους πολιορκημένους" από το χοροθέατρο του ΚΘΒΕ
9) να μαζέψω τραγουδάκια για ένα καλοκαιρινό cd
10) και ΑΝ προλάβω να καθαρίσω το σπίτι

Τι λέτε πως έκανα?

1) κατέβασα όλα τα καλοκαιρινά και έβγαλα και όλα τα χειμωνιάτικα από την ντουλάπα και τα πέταξα πάνω στο κρεβάτι μου... για τις επόμενες μέρες θα κοιμάμαι στον καναπέ
2) ανακάλυψα ότι τα μισά λουλούδια έχουν πεθάνει
3) έβαλα ΕΝΑ πλυντήριο με λευκά ΑΛΛΑ "ξέφυγε" μέσα το τζην μου και έγιναν όλα σιελ
4) πήγα στο ικέα και αντί για κουρτίνες αγόρασα καινούργιο κάλυμμα για τον καναπέ μου
5) δωράκι δεν πήρα :(
6) στην θάλασσα δεν πήγα, δεν ξύπνησα αρκετά νωρίς! (που και που συμβαίνει...)
7) δεν είδα κανένα
8) έστησα την Εύη και την Ζωή και ΔΕΝ είδα το χοροθέατρο και ήταν υπέροχο γαμώτο
9) τραγουδάκια άκουσα αλλά δεν συγκράτησα τίποτα!(η αρχή του Alzheimer's)
10) το σπίτι δεν το καθάρισα, έτσι και αλλιώς στην λίστα το είχα βάλει για να γίνουν 10 δεν το εννοούσα!

Επίσης

  • έλιωσα στην τηλεόραση
  • είδα F1 Grand Prix Monaco και θυμήθηκα παλιές καλές εποχές με τον φίλο μου τον Μ.
  • μίλησα στο τηλέφωνο ώρες...
  • και στην προσπάθεια μου να κουβαλήσω την σκάλα έσπασα για πολλοστή φορά το τζαμάκι του ηλεκτρολογικού πίνακα το οποίο και αντικατέστησα με γρήγορο μικρό κολάζ-ακι(46Χ33) που δυστυχώς δεν θυμίζει σε τίποτα τα υπέροχα φωτεινά κολάζ που κάποτε έκανα ΑΛΛΑ τουλάχιστον δεν θα σπάσει (att. photo)

μμμμ ελπίζω το καλοκαίρι να έρθει σύντομα και να με παρασύρει γιατί ακόμα ένα τέτοιο wkd αι δεν με βλέπω καλά!

18 Comments:

  • At 05:05, Blogger Stavros Amanatidis said…

    hahaha
    m'aresei polu h lista sou..
    o programmatismos sou..

    gia tis kalokairines faseis, ti na poume emeis pou akoma e3w vgainoume me mpoufan kai poulover? 7 va8mous exei twra edw :(

    p.s. (me polu mikra grammata(to mojito 8elei menta, oxi duosmo))

     
  • At 09:40, Blogger Neura said…

    Σταύρο δε ξέρεις εσυ, άσε τι λέει το "εγχειρίδιο του καλού Barman" το mojito θέλει δυοσμο, εμεις οι πότες (ή ποτισσες?) ξέρουμε. Ενα καλοκαίρι ολόκληρο πέρσι τι κάναμε, στο μπαλκόνι του λουκουμακίου, μέχρι και daquiri έχουμε φτιάξει.
    Λοιπόν Λουκουμάκι, αν ξυπνήσεις νωρίς αυτό το σκ, θα σε βοηθήσω εγώ να ικανοποιήσεις το νουμερο 6 στη λίστα σου.

     
  • At 10:09, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερα λουκουμιους γαιους...

     
  • At 14:51, Blogger Xνούδι said…

    εγώ πάλι σε βρίσκω μια χαρά Λουκουμάκι. Τι τις θες τις σκοτούρες; Καλά δεν είσαι έτσι όπως είσαι;



    Να περνάς καλά.

     
  • At 15:51, Blogger NetKerveros said…

    Φτιάχνεις Mojito; Σου 'ρχομαι!!!

     
  • At 21:06, Blogger snikolas said…

    Πότε θα σε μάθω να πίνεις… ένας θεός το ξέρει! :)

     
  • At 12:15, Blogger Кроткая said…

    Δεν πειράζει Λουκούμι μου, εσύ να σαι καλά...

    Και εδώ που τα λέμε, κάποιον μου θυμίζει η ιστορία, αλλά ποιον δεν καταφερνω να θυμηθω....

     
  • At 13:43, Blogger guitarlikas said…

    loukoumaki + προγραμματισμός = ERROR :)

     
  • At 03:08, Blogger alienlover said…

    είναι τουλάχιστον αναπαυτικός ο καναπές;;

     
  • At 09:15, Blogger Butterfly said…

    Χμμμ... η δική μου λίστα είναι μάλλον μεγαλύτερη. Και το μόνο που καταφέρνω είναι να σώσω τα λουλούδια μου και ΦΥΣΙΚΑ τον δυόσμο, την μέντα, τον βασιλικό και την ρίγανη:) Μην απογοητεύεσαι, όλοι μία από τα ίδια είμαστε!!!!
    Καλημέρα

     
  • At 13:26, Blogger nanakos said…

    H tempelia swzei zwes!!! An ekanes kai sex mou akougetai yperoxo Savvatokyriako!! Ta filia mou mikroula!

     
  • At 18:47, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    φιλακι...
    λουκουμακι μου!!

     
  • At 11:48, Blogger eco-galaxy said…

    τρελαίνομαι για λίστες...ειδικά επειδή δεν μας βγαίνουν ποτέ, Join the club! Καλημέρες :-)

     
  • At 12:35, Blogger loukoumaki said…

    Σταυρούκο μου πότε είπαμε ότι έρχεσαι? Θα σε περιμένει Mojito από τα χεράκια μου για να δεις μόνος σου τη διαφορά! Φιλί ζουμερό!

    Dvd-ουλα ευχαριστώ για το Ν6 της λίστας :) αν και τσουρουφλίστηκα μωρέ.. το άλλο ΣΚ που θα πάμε?????

    Βασιλικούλα μου καλημέρα χαμογελαστή!

    xnoudaki και εγώ μια χαρά με βρίσκω.. απλά όταν σπαταλάω μέρες ήλιου με τσαντίζω λιγουλάκι..:)

    Κερβεράκο μου σε περιμένουμε!

    Τασούλι ευχαριστώ!

    @Νικολίνι,.. αι μαρί που θα με μάθεις και να πίνω.. Που τα ξέρεις εσύ αυτά μικρό παιδί

    @krot, τι υπάρχουν και άλλοι σαν εμένα?? Γιούπι!!!!! Μια μέρα θα κυριεύσουμε τον κόσμο εμείς οι ανοργάνωτοι !!! χεχε (με σατανική echo-o-o-)

    @guitarlikas, λουκουμάκι+προγραμματισμός=Love 4ever! Την θεωρία την έχω βρε κουτό στην πράξη εντοπίζω ένα ΜΙΚΡΟ προβληματάκι

    @alienlover, ο καναπές είναι μικρός, ακόμα και για μένα που είμαι 1,53! Η μάλλον ήμουν... Νομίζω ότι λόγω του καναπέ μάζεψα!!!

    @butterfly, έχεις ρίγανη σε γλάστρα? και τα κατάφερες και έπιασε??? Θέλω λεπτομέρειες!

    @Νανάκο, ίσως τελικά και να ήταν ένα ΥΠΈΡΟΧΟ σαββατοκύριακο τώρα που το ξανασκέφτομαι!!! τα φιλία μου ομορφούλη μου!

    @eco-galaxy, όντως μεγάλο κόλλημα οι λίστες, δημιουργούν την ψευδαίσθηση του απόλυτου ελέγχου....

     
  • At 21:38, Blogger Ektwras said…

    loukoumaki oxi ales listes
    oxi ales listes (kata to oxi alo karvouno oxi alo karvouno)

     
  • At 16:06, Blogger enteka said…

    lol, teleio. ki ego ftiaxno synexeia listes me pragmata pou prepei na kano. me to pou tis ftiaxno niotho oti ta ekana kai meta den ta ksanaskeftomai
    :)

     
  • At 12:56, Blogger Кроткая said…

    Καλέ, τι απέγινες εσύ??

     
  • At 03:06, Blogger QUASAR9 said…

    Hi loukoumaki!
    looks like a fun post.
    Pity I can't read greek yet.
    Laters ... Q

     

Post a Comment

<< Home