loukoumaki

by a.gouroksipnimeni

Wednesday, March 15, 2006

Γιατί ;

Τα γιατί που 'μείναν πίσω
ρίζες 'βγάλαν μέσα στα όνειρα μου
Όποιο μέλλον και να ζήσω
πάντα βρίσκω παρελθόν μπροστά μου
Κι όλα αυτά που φοβάμαι, είναι ακόμα εδώ...

Το σιγοτραγουδάω μέρες τώρα, μήνες

Υπάρχει άραγε τρόπος να ξορκίσουμε τους φόβους μας?
Υπάρχει λόγος να κρατάμε μέσα μας ΟΛΑ αυτά τα "γιατί" και να τα αφήνουμε να μας τρώνε?
Λες και αν ακούσουμε σήμερα τις απαντήσεις θα έχει σημασία, θα αλλάξει κάτι…

Μονολογώ…

Α.συνάρτητη!

9 Comments:

  • At 13:55, Blogger nanakos said…

    Min monologeis kai min kaneis skepseis pou den odigoun pouthena. Vale kati glyko sto stereofwniko kai xorepse. A.merimni ;-)

     
  • At 17:23, Blogger Кроткая said…

    isws tha itan kalo na gineis ligo A.naisthiti?

     
  • At 18:31, Blogger Кроткая said…

    gia sou loukoumi! ti kaneis? perasa na pw ena hello!

     
  • At 21:10, Blogger loukoumaki said…

    @Tasso, i endoskopisi kai o "esoterikos tourimos" me katestreyan! alla eimai se kalo dromo 5 stis 10 koitao mprosta! :)

    nanako mou, ebala dancing queen kai xtupithika kai ontos itan uperoxa!! se euxaristo!

    @ krotkaya, polla "a." me xaraktirizoun alla dustixos to anais8iti den tha einai pote ena apo auta, prepei na to exeis mesa sou kai ego "den to xo"!

     
  • At 04:15, Blogger Кроткая said…

    merikes fores xreiazetai ki i anaisthisia. se logikes doseis vevaia... kai analogws to thema

     
  • At 15:17, Blogger Xνούδι said…

    Tον φόβο πρέπει να μπω μέσα στην ψυχή μου και να τον κεράσω κάτι να πιούμε. Να συνομιλήσω μαζί του, να τον προκαλέσω, να τον σαρκάσω και να τον κάνω να ρίξει όλο το φαρμάκι του στην καρδιά μου. Μετά, να τον παρακαλέσω να μείνει. Τότε ίσως να πιστέψω στην δύναμη που έχω μέσα μου να τον κοιτάξω κατάματα και να του γελάσω ειρωνικά.
    Θα κατεδαφίσω όλες τις σκέψεις μου και θα ξεκινήσω από την αρχή.



    Αυτά τα έγραψε μια μέρα το χνούδι, όταν ειχε φοβους πολλούς να αντιμετωπίσει.

    καλημέρα σας κα λουκουμάκι. Και καλα να περάσετε απόψε ;-)

    φιλιά.

     
  • At 23:30, Blogger loukoumaki said…

    @tasso, χαίρομαι που σας κακομαθαίνω αγαπητέ μου! Σειρά σας να μας γράψετε κάτι!

    @krotkava, όντως μερικές φορές χρειάζεται η αναισθησία, απλά μου είναι δύσκολο να κάνω πράγματα «που πρέπει» και «που χρειάζεται»! ασε η περίπτωση μου είναι ανίατη, pathetic!!

    Χνουδάκι απαλό, σε ευχαριστώ πολύ που μοιράζεσαι μαζί μου τις σκέψεις σου, μακάρι να γίνω μια μέρα θαρραλέα και εγώ σαν εσένα και να κοιτάξω κατάματα τους φόβους μου! Θα ταν μεγάλη λύτρωση! Ευχαριστώ :)

     
  • At 09:45, Blogger jojo said…

    "δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα,
    παρα μόνον τον ίδιο τον φόβο"

    (τι καλά που τα λέω στους άλλους! να μπορούσα και να τα εφαρμόσω σε μένα καλά θατανε.... ;)

     
  • At 10:39, Anonymous Anonymous said…

    Λουκουμακι μια βδομαδα ελειψα και σε πιασαν οι μαυρες σου, επρεπε να σου φερω και σενα μια δυνατη Nemiroff vodka απο τα ξένα. Δε πειραζει σε κυκλοφορώ αυτή την εβδομάδα όμως.

     

Post a Comment

<< Home