loukoumaki

by a.gouroksipnimeni

Friday, July 20, 2007

Surreal but nice




έχω αιώνες να γράψω...
όχι πως δεν συμβαίνει τίποτα..
ίσα-ισα είναι που συμβαίνουν πολλά...

η κατάσταση είναι α.περίγραπτη...

εγώ πάλι...
ξαφνιασμένη
φοβισμένη
ανά φάσεις ευτυχισμένη
απορημένη
μπερδεμένη
αναποφάσιστη
αβέβαιη
σε αναμονή...
να δω τι θα συμβεί μετά...
λες και κάποιος άλλος θα αποφασίσει για μένα...
λες και είμαι θεατής σε μια εντελώς surreal παράσταση...

το μόνο που κάνω είναι να σιγοτραγουδάω
κάθε μέρα και άλλο σκοπό...
και να πίνω...

Are you ready to play the game
ready to lose it all
sure you want to play
this tainted love

should you give me a moment and let me think
I will come up with something you can't resist

10 Comments:

  • At 12:10, Blogger snikolas said…

    και δεν μου έχεις πει ούτε τα μισά!

     
  • At 12:37, Blogger €lisavet said…

    "surreal but nice"

    nice,nice! :)
    Να κανονίσουμε καφεδάκι!

     
  • At 14:33, Anonymous Anonymous said…

    @nikolas, εσύ τουλάχιστον ξέρεις τα μισά.. μην σου πω και περισσότερα!! θα στα πω όλα μαζί στο τέλος...

    @elisabet, κοριτσάκι θα πιούμε καφέ στο νέο σπίτι σύντομα ελπίζω.. μέχρι τότε καλές διακοπές και φιλάκια!

     
  • At 01:04, Anonymous Anonymous said…

    Ωραία η φωτογραφία της θάλασσας!

     
  • At 20:50, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    μια απο τα ιδια λουκουμακιους γαιους...
    με την μονη διαφορα οτι εγω γραφω...
    φιλια πολλα...
    :))))

     
  • At 14:31, Blogger If...ιγένεια said…

    Σε ευχαριστώ για την φωτογραφία, έκανα μια υπέροχη βουτιά.. κάποια στιγμή η αναμονή θα τελειώσει νομίζω..

     
  • At 17:56, Blogger NetKerveros said…

    :-)

     
  • At 08:01, Blogger Flying Libido With A Ukulele said…

    Επειδή οι πιθανότητες να λέει το κύμα του Αιγαίου ξεσπώντας στα βράχια μιας ερημονησίδας πράγματα πολύ πιο σημαντικά.... απ' τις καθημερινές αμπελοφλυαρίες πολιτικών και φιλοσόφων....
    επειδή τα ρόδινα και τα γαλάζια που ξεχύνει ο ουρανός μπορεί να είναι πράξεις πιο ποιητικές και απ' την πιο τρελή επιθυμία μεγάλων ποιητών
    επειδή ένα κορίτσι που προσφέρει τον ώμο του γυμνό να τον φιλήσουμε
    είναι το χρυσάφι όλης της γης....
    ΓΙ ΑΥΤΟ
    ζήτω και πάλι ζήτω
    στη σουρρελιστική μας διάθεση
    και στο όνειρο το υπερηχητικό!!!

     
  • At 15:14, Blogger Sandwichmaker said…

    μου έχει συμβει να αφεθώ σε καταστάσεις σαν αυτή που περιγράφεις (αν και φυσικά δεν ξέρω ακριβώς για τι μιλάς) και είναι δύσκολο το να συνειδητοποιήσεις τι σου συμβαίνει. καλή δύναμη και καλή συνέχεια!

     
  • At 20:35, Blogger loukoumaki said…

    @stauros, ευχαριστώ αν και στην πραγματικότητα η θάλασσα ήταν ακόμα πιο όμορφη…

    @ Βασιλική μου εγώ δεν προλαβαίνω να σκεφτώ πόσο μάλλον να γράψω… το αφήνω σε σένα που κάνεις καλή δουλειά! Φιλιά πολλά!!

    @ Ιφιγένεια, η αναμονή δεν τελειώνει ποτέ.. αλλά δεν παραπονιέμαι … καλά είναι!!!

    @ Κερβεράκο μου, εσύ καταλαβαίνεις καλύτερα από όλους είμαι σίγουρη.. άρχισε να γράφεις .. μας έλειψες…

    @flying libido with a ukulele… ζήτω στη σουρεαλιστική μας διάθεση! Άλλωστε τι αξία έχει η ζωή μας αν δεν είναι μπλε…

    @fok , εγώ μέχρι τώρα αντιστεκόμουν στην επιθυμία μου να αποτελέσω μέρος της διάλυσης… τώρα αφέθηκα… πάω όπου με πάει το κύμα… θα δείξει… ευχαριστώ για την καλή δύναμη

     

Post a Comment

<< Home